2015-04-24 14:17:15

MALI KUSTOS – radionica 2.c razreda

Ove školske godine naša škola ima zajednički projekt „Učiti kako učiti“  pa je 2.c razred u suradnji s Lošinjskim muzejom napravio radionicu „Mali kustos“ u kojoj su bili obuhvaćeni svi načini učenja. Cilj radionice je bio: upoznati zanimanje kustos. Krajnji zadatak učenika bio je da sami naprave zajedničku izložbu.

Najprije su bili u muzeju pogledati izložbu „Priča o vuni – tajna macmalića“. Učenici su razvijali prostornu inteligenciju jer su zapažali detalje na izloženim predmetima. Zatim su razvijali prirodoslovnu inteligenciju dok su učili o ekološkom problemu otpada vune i dok su otkrivali tajnu macmalića. Kad im je kustosica čitala priču ravijali su lingvističku inteligenciju. Vidjeli su kako izgleda prava izložba i zanimalo ih je što sve treba pripremiti, odnosno kako se priprema izložba.

Dok su kustosice gostovale u našem razredu učenici su razvijali interpersonalnu inteligenciju. Kustosice su im objasnile sve što ih je zanimalo vezano uz njihovo zanimanje. Rekle su im koju su školu završile, što rade, gdje rade, čime se u svom radu koriste, koja je korist za druge ljude od njihovog zanimanja.

Nakon toga su se dogovorili koju će temu  izabrati za zajedničku izložbu (Kad igračke progovore…) i time razvijali osjetljivost za druge ljude.

Opet su posjetili Lošinjski muzej i pogledali izložbe stalnih postava. Odigrali su igre u kojima je zadatak bio opaziti i zapamtiti što više detalja na umjetninama. Ovom aktivnošću učenici su razvijali prostornu inteligenciju.

Počeli su raditi izložbeni katalog. Najprije su fotografirali svoju igračku i time razvijali prostornu inteligenciju. Nakon toga su ju opisivali i razvijali lingvističku inteligenciju. Zatim su  ju crtali i razvijali darovitost za slike. Na kraju su pisali sastav o svojoj igrački te ponovo razvijali darovitost za riječi.

Na satu matematike su računali koliko bi ljudi moglo doći na izložbu i tako razvijali logičko-matematičku inteligenciju.

Zajednička priča „Kad igračke progovore…“ nastala je u šetnji na Čikatu u kojoj su učenici razvijali osjetljivost za prirodu.  Dok su sastavljali priču promišljali su o svojim igračkama, o samima sebi i njihovom odnosu prema igračkama. Ovom aktivnošću razvijali su intrapersonalnu inteligenciju.

Da bi izložba „Kad igračke progovore…“ izgledala što vjernije pravoj izložbi bila je organizirana u pravom muzeju palači Fritzy, a učenici su napravili pozivnice za uzvanike i ovom aktivnošću razvijali lingvističku inteligenciju.

Za otvorenje izložbe koja je bila kruna, odnosno kraj ove višednevne  radionice učenici su pripremali ples „Nije lako bubamarcu“  kojim su razvijali glazbenu i tjelesno-kinestetičku inteligenciju. Učenici su na samom otvorenju pokazali svoju darovitost za riječi dok su govorili o svojim izlošcima.

Ovom radionicom su bili obuhvaćeni svi načini učenja na višednevnom projektu. 

Slike možete vidjeti ovdje.


Osnovna škola Maria Martinolića Mali Lošinj