Cjelodnevni odgojno-obrazovni rad

Ciljevi

Omogućiti djetetu život ispunjen različitim sadržajima koji će povoljno utjecati na razvoj njegove/njezine cjelokupne osobnosti te individualnih i jedinstvenih potencijala. Omogućiti razvoj djeteta kao socijalnog bića. Pripremiti dijete za daljnje obrazovanje i cjeloživotno učenje.


Namjena programa

Program je namijenjen učenicima prvih, drugih, trećih i četvrtih razreda.


Nositelji programa i njihova odgovornost

Nositelji programa su učiteljice razredne nastave: Rafaela K., Ana B., Kristina G., Marijana D., Kristina M., Jasenka K. N., Monika B. (zamjena Katarina J.) i Suzana S. Njihova je odgovornost sustavno voditi, usmjeravati, pratiti i poučavati učenike, motivirati ih za rad, pomagati im u učenju i odgajati ih. Organizirati slobodno vrijeme učenika, brinuti o pravilnoj prehrani i svakodnevno surađivati s roditeljima.


Način realizacije programa

Homogene skupine učenika od prvog do četvrtog razreda uz redovnu nastavu koja se provodi kroz:

  • integrirano učenje i poučavanje
  • multidisciplinarni pristup
  • timsko i suradničko učenje
  • istraživačku nastavu
  • iskustveno učenje
  • problemsku nastavu
  • projektnu nastavu
  • učenje kroz igru
  • praktičan rad
  • izvanučioničku i terensku nastavu
  • Izvannastavne aktivnosti

Ima i organizirano slobodno vrijeme tijekom kojeg suvremenim strategijama, učenici ponavljaju, uvježbavaju i primjenjuju znanja stečena tijekom redovne nastave. Učenici imaju predviđeno vrijeme za tri obroka (marendu, ručak i užinu). Satnica je promjenjiva i zavisi o prirodnom psihofizičkom ritmu učenika.


Vremenik programa

Svaki nastavni dan od 8:00 do 16:00 tijekom školske godine.


Način vrednovanja

Program se vrednuje kroz uspjeh učenika i njihovo zadovoljstvo boravkom u školi. Novostečena znanja učenici će primjenjivati u svakodnevnom životu u školi, obitelji i široj zajednici.


Troškovnik

Grad Mali Lošinj subvencionira projekt, a roditelji plaćaju cijenu obroka (ručak i užinu).


Skip to content