Ciljevi
Omogućiti djetetu život ispunjen različitim sadržajima koji će povoljno utjecati na razvoj njegove/njezine cjelokupne osobnosti te individualnih i jedinstvenih potencijala. Omogućiti razvoj djeteta kao socijalnog bića. Pripremiti dijete za daljnje obrazovanje i cjeloživotno učenje.
Namjena programa
Program je namijenjen učenicima prvih, drugih, trećih i četvrtih razreda.
Nositelji programa i njihova odgovornost
Nositelji programa su učiteljice razredne nastave: Rafaela K., Ana B., Kristina G., Marijana D., Kristina M., Jasenka K. N., Monika B. (zamjena Katarina J.) i Suzana S. Njihova je odgovornost sustavno voditi, usmjeravati, pratiti i poučavati učenike, motivirati ih za rad, pomagati im u učenju i odgajati ih. Organizirati slobodno vrijeme učenika, brinuti o pravilnoj prehrani i svakodnevno surađivati s roditeljima.
Način realizacije programa
Homogene skupine učenika od prvog do četvrtog razreda uz redovnu nastavu koja se provodi kroz:
- integrirano učenje i poučavanje
- multidisciplinarni pristup
- timsko i suradničko učenje
- istraživačku nastavu
- iskustveno učenje
- problemsku nastavu
- projektnu nastavu
- učenje kroz igru
- praktičan rad
- izvanučioničku i terensku nastavu
- Izvannastavne aktivnosti
Ima i organizirano slobodno vrijeme tijekom kojeg suvremenim strategijama, učenici ponavljaju, uvježbavaju i primjenjuju znanja stečena tijekom redovne nastave. Učenici imaju predviđeno vrijeme za tri obroka (marendu, ručak i užinu). Satnica je promjenjiva i zavisi o prirodnom psihofizičkom ritmu učenika.
Vremenik programa
Svaki nastavni dan od 8:00 do 16:00 tijekom školske godine.
Način vrednovanja
Program se vrednuje kroz uspjeh učenika i njihovo zadovoljstvo boravkom u školi. Novostečena znanja učenici će primjenjivati u svakodnevnom životu u školi, obitelji i široj zajednici.
Troškovnik
Grad Mali Lošinj subvencionira projekt, a roditelji plaćaju cijenu obroka (ručak i užinu).